Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Regió d'Emergències de Tarragona
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de Llicenciat/da, enginyer/a, grau o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació numèrica
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa; Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Programa de personal de la DGPEIS
Habilitats i aptituds:
-Planificació i Organització; -Capacitat de comunicació; -Treball en equip; -Resolució de problemes i iniciativa; -Coneixement sobre l'estructura i funcionament del cos de Bombers
Tasques assignades al lloc ofertat
Coordinar les actuacions de manteniment amb les empreses adjudicatàries.- Auditar i
analitzar la situació del parc mòbil existent.- Interpretar les clàusules dels plecs
tècnics.- Controlar la gestió pressupostària.- Custodiar tota la documentació tècnica i
pressupostària.- Digitalitzar la documentació tècnica i incorporar-la al nou aplicatiu
informàtic del Departament d’Interior.- Fer el seguiment dels contractes de
subministrament i serveis que afectin a la unitat territorial corresponent.- Fer el
seguiment i gestionar l’execució d’aquests contractes, en especial als que fan
referència a la gestió del manteniment de vehicles.
Termini de presentació del CV
Inici: 03/11/2025 - Fi: 13/11/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista