Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya, així com les persones en expectativa d'esdevenir funcionaris d'aquest mateix cos en el marc de la de convocatòria dels processos de selecció especials de promoció interna, convocatòria 810. Les persones que es trobin en expectativa de nomenament i presa de possessió han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari del cos en què seran nomenats, indicant com a data d'inici d'aquest vincle el mes de novembre de 2024 En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de Llicenciat/da, enginyer/a, grau o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Seguiment de les convocatòries de concursos generals i específics
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
-Coneixements de l'estructura i l'organització de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments.-Habilitats:-Planificació i Organització,-Treball en equip.-Comunicació, -Flexibilitat i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Donar suport a la tramitació dels moviments de gestió de personal associats a les convocatòries d’accés, concursos de trasllats i processos de promoció interna del cos de Bombers.-Participar en la gestió d’altres comissions de serveis i encàrrecs de funcions del cos de Bombers.-Gestionar de processos de provisió extraordinaris del cos de Bombers.-Gestionar els concursos específics i de lliure designació del personal de la DGPEIS.-
Termini de presentació del CV
Inici: 27/11/2024 - Fi: 09/12/2024
Acreditacions
Realització d'una entrevista