Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 22
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Personal de la Subdirecció General de Recursos Humans i Relacions Laborals
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió de l’Administració de la Generalitat.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àrea
Normativa sobre funció pública
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); descripció de llocs de treball (DLT); Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques; Normativa sobre la Funció Pública
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Àrea
Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra; Règim estatutari del cos de Bombers; Règim estatutari del cos d’Agents Rurals
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DLT; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Plataformes corporatives de tramitació (EACAT, Tràmits Gencat, Tramitador Genèric, etc.)
Habilitats i aptituds:
- Capacitat d’organització i planificació de la feina; - Agilitat en la tramitació; - Rigor en la realització de la feina; - Habilitats comunicatives; - Treball en equip
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport tècnic en la tramitació de nomenaments i rescissions de personal interí i contractació i rescissió de personal laboral.
- Donar suport tècnic en la tramitació dels expedients de jubilació de personal funcionari per incapacitat permanent.
- Preparar notes internes referents a vinculacions, situacions administratives i ocupacions del personal d’administració i serveis del Departament, i les autoritzacions prèvies a les contractacions.
- Donar suport en la tramitació dels expedients de compatibilitat del personal d’administració i serveis.
- Donar suport tècnic en la tramitació d’expedients referents a permisos, reduccions de jornada, control horari i teletreball.
- Exercir qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
Termini de presentació del CV
Inici: 17/06/2025 - Fi: 27/06/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista i/o prova