Inici > Ofertes de feina
ISP250-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Servei de de Protecció Civil dels Serveis Territorials a Barcelona
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1: prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: Fase 2: en segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofert. Fase 3: Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Lloc per a persones amb discapacitat
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; Coneixements general en matèria de protecció de dades; Prevenció d'incendis i mesures d'emergència; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'Emergències; Tècniques de comunicació i factor humà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Protocols d'actuació en situació d'emergència; Habilitats comunicatives; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'emergències; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Capacitat de comunicació i lideratge. Treball en equip. Planificació, organització, mètode i ordre. Es valorarà preferentment disposar dels cursos d’acreditació de tècnics per a la redacció de plans d’autoprotecció locals i autonòmics. Disposar de formació en l’àmbit de protecció civil: normativa sobre Protecció Civil a Catalunya, plans d’emergència de Catalunya, Document Únic de Protecció Civil Municipal, centres d’emergències, organització de simulacres i gestió d’emergències. Sistemes d’informació geogràfica i ofimàtica.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a) Intervenir en tasques de previsió amb el Servei de Gestió del Risc i Planificació de la Direcció General de Protecció Civil. b) Participar en la redacció dels plans de sector de cada pla especial amb el Servei de Gestió del Risc i Planificació. c) Implantar els plans especials d'acord amb la programació del Servei d'Implantació. d) Coordinar amb el Servei d'Implantació en el disseny, l'organització i l'execució d'exercicis i simulacres dels plans de protecció civil. e) Donar el suport als municipis en matèria de protecció civil. f) Participar en les operacions de suport a la coordinació en el territori en emergències significatives, d'acord amb els plantejaments de la Subdirecció General de Coordinació i Gestió d'Emergències. g) Donar suport en la coordinació del Centre de Comandament Avançat dels plans de protecció civil mitjançant la coordinació amb el CECAT. h) Intervenir en l'informe sobre emergències significatives. i) Participar en els programes de formació i jornades de protecció civil que s'organitzin en el seu territori. j) Qualsevol altra que li encomanin de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió temporal del lloc serà amb posterioritat a la resolució del concurs de trasllats del cos superior d’administració núm. FP/10/24.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 28/04/2025 - Fi: 08/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017