Inici > Ofertes de feina
ISP299-25 Administratiu/iva C1 - 13
La Direcció General de Coordinació de les Policies Locals del Departament d’Interior i Seguretat Publica ha de cobrir el lloc de treball següent, reservat a la persona titular:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 13
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Direcció General de Coordinació de les Policies Locals
Subdirecció/Servei
Subdirecció General de Suport al Sistema de Seguretat en l'Àmbit Local
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Correu electrònic; Organigrames, diagrames de procés, gràfics
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'acords i convenis; Normativa sobre legislació policia
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Formació
Recursos humans
Àrea
Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Atenció al públic; Atenció telefònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre administració local
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Habilitats i aptituds:
Planificació i organització; Empatia i escolta activa; Iniciativa, autonomia, proactivitat; Raonament verbal i esquemàtic.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport administratiu a la Direcció General de Coordinació de les Policies Locals, gestionar entrades/sortides, mantenir el registre d'activitat de la DG; - Atendre trucades i enviament de correus a altres administracions, la tramesa de documents interns; - Gestionar l'aplicatiu Convenia i el tramitador genèric.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 28/05/2025 - Fi: 09/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova de coneixements
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017