Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 13
Unitat orgànica
Direcció General de Coordinació de les Policies Locals
Subdirecció/Servei
Subdirecció General de Suport al Sistema de Seguretat en l'Àmbit Local
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat.
En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Correu electrònic; Organigrames, diagrames de procés, gràfics
Àrea
Redacció d'acords i convenis; Normativa sobre legislació policia
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Àrea
Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Atenció al públic; Atenció telefònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre administració local
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Habilitats i aptituds:
Planificació i organització; Empatia i escolta activa; Iniciativa, autonomia, proactivitat; Raonament verbal i esquemàtic.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport administratiu a la Direcció General de Coordinació de les Policies Locals, gestionar entrades/sortides, mantenir el registre d'activitat de la DG; - Atendre trucades i enviament de correus a altres administracions, la tramesa de documents interns; - Gestionar l'aplicatiu Convenia i el tramitador genèric.
Termini de presentació del CV
Inici: 28/05/2025 - Fi: 09/06/2025
Acreditacions
Entrevista i/o prova de coneixements