Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Administrativa
Localitat
Mollet del Vallès
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase I: Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya
Fase II: Excepcionalment, i en el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Àrea
Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques
Àrea
Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Eina de licitació electrònica (sobre digital); Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació
Àrea
Sobre retribucions i nòmina
Àrea
Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Funcionament del Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI); Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre gestió de la nòmina; Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Sobre l’ús de la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Sobre el funcionament del sobre digital (eina de licitació electrònica); Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de treball en equip i treball en xarxa.
- Iniciativa i proactivitat - Actualització professional i millora contínua.
- Coneixement de la normativa de procediment administratiu i contractació administrativa.
- Capacitat de redacció d'informes.
- Coneixements de les eines corporatives d'administració electrònica,especialment en l'àmbit de la contractació administrativa.
- Habilitats comunicatives
Tasques assignades al lloc ofertat
- Tramitar els expedients de contractació administrativa en totes les seves modalitats mitjançant el Gestor Electrònic d’Expedients de contractació (GEEC) i el perfil de contractant de l’entitat.
- Redactar informes tècnics relatius a les funcions assignades al Servei de Gestió Econòmica i Administrativa.
- Assessorar en matèria de contractació administrativa, col·laborar en l’elaboració dels plec de clàusules administratives i donar suport a les meses de contractació.
- Revisar els plecs tècnics de contractació, emesos per les diverses unitats promotores, per garantir que s’ajusten a normativa, així com col·laborar en la resolució de dubtes que puguin sorgir.
- Donar suport en la transformació, redisseny i millora de tràmits, circuits i simplificació de documentació, així com en la implantació de procediments electrònics a l’entitat.
- Gestionar i resoldre incidències contractuals en la fase d’execució, control i supervisió de proveïdors, elaboració d’informes, així com proposta de pròrrogues i modificacions contractuals.
- Col·laborar en el manteniment del perfil de contractant de l’ISPC per a la contractació menor subjecta a publicitat, així com també en els contractes basats
- Tramitar les nòmines i les cotitzacions socials de l’ens.
- Elaborar la resposta a les sol·licituds d’informació en matèria de personal realitzades per altres unitats o organismes (Intervenció delegada, TGSS, Inspecció de treball, ...)
- Elaborar informes tècnics i propostes de resolució en matèria de personal
- Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Termini de presentació del CV
Inici: 02/05/2025 - Fi: 12/05/2025
Acreditacions
Prova pràctica ; Realització d'una entrevista