Inici > Ofertes de feina
ISP1297-25 Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent, en substitució de la persona titular del lloc:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud
Localitat
El Prat de Llobregat
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per cobrir una baixa
Durada
Per substituir la incapacitat temporal de la persona titular del lloc i, si s’escau, les vacances no
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos auxiliar d'administració de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de graduat escolar, educació secundària obligatòria o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH; Normativa sobre Seguretat Social; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre tramitació de permisos, llicències; Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre sistemes de conservació i preservació de documents
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Gestió dels fons de maniobra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització.Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Tramitar els assumptes relatius a la gestió de personal del Complex, les dades relacionades, gestionar l'arxiu i el registre intern, gestionar la infraestructura, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instal·lacions, controlar el material policial, introduir a l'aplicació informàtica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de Mossos d'Esquadra adscrit i qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del la persona titular del lloc de treball, pel temps en què aquesta es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap persona amb la condició de funcionària de carrera, nomenament d’interí per substitució transitòria del la persona titular del lloc de treball, pel temps en què aquesta es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 15/05/2025 - Fi: 20/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017