Inici > Ofertes de feina
ISP052-25 Administratiu/iva C1 - 14
El Servei Català de Trànsit del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Servei Català de Trànsit
Subdirecció/Servei
Servei Territorial de Trànsit de Barcelona
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic, accés majors de 25 anys o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre protecció de dades de caràcter personal; Normativa sobre el procediment sancionador en matèria de trànsit; Normativa de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària; Coneixement de les bases de dades del Servei Català de Trànsit
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment administratiu; Sobre tramitació del procediment sancionador en matèria de trànsit
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En tramitació electrònica d’expedients administratius; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
-Tenir capacitat de treball i de gestió en equip. -Tenir iniciativa, capacitat relacional i d'organització.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Donar suport en les relacions interdepartamentals i amb altres administracions en matèria de trànsit i seguretat viària; -Tramitar els expedients en matèria de circulació de vehicles de transports especials; -Tramitar les autoritzacions de les proves esportives, marxes ciclistes i altres esdeveniments ; -Gestionar les sol·licituds d’autorització de circulació de vehicles que transporten mercaderies perilloses i transports urgents; -Gestionar les autoritzacions especials de circulació i els talls de via i altres usos excepcionals de la via; -Tramitar expedients d’autorització en matèria d’escoles particulars de conductors, d’autoescoles de qualitat, de l’acreditació de centre de reconeixement de conductors per a l’obtenció del permís de conduir i de l’autorització dels Centres de recuperació del permís per pèrdua de punts (centres PXP).
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 27/01/2025 - Fi: 07/02/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Valoració de currículum i entrevista i/o prova de coneixements
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017