Inici > Ofertes de feina
ISP238-25 Auxiliar administratiu/iva C2 - 12
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 12
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre
Localitat
Tortosa
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos auxiliar d'administració de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de graduat escolar, educació secundària obligatòria o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades; Correu electrònic
Formació
Registre i arxiu
Àrea
Organització dels documents administratius; Criteris per a l'eliminació o conservació de documents a l'Adm. Generalitat; Aplicatiu S@rcat; Normativa sobre registre d'entrada i sortida de documents
Formació
Secretaria de direcció
Àrea
Secretariat; Redacció de documents administratius: cartes, actes de reunions; Protocol per a secretariat de direcció
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Tècniques d'expressió oral; Atenció al públic; Tècniques de comunicació; Atenció telefònica
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Secretaria de direcció
Experiència professional
En tasques de secretari/ària de direcció; Gestió de l'agenda, de les visites i de les reunions; Sobre protocol
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica; Atenció al públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En tramitació electrònica d’expedients administratius; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Plataformes corporatives de tramitació (EACAT, Tràmits Gencat, Tramitador Genèric, etc.)
Habilitats i aptituds:
Tenir capacitat per al treball en equip. Tenir capacitat d’organització. Coneixements d'ofimàtica i experiència en l'ús d'eines informàtiques. Coneixements en gestió i arxiu de documents. Coneixements en tasques de secretari/ària de direcció. Es valorarà experiència prèvia en tasques similars.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Atendre les trucades telefòniques i donar suport a l'atenció presencial. - Gestionar eines d'administració electrònica (aplicatiu S@arcat, EACAT, e-Notum, e-còpia, digitalització segura, signatura electrònica, e-Valisa i TDSAN). - Tramitar la documentació i correspondència interna i externa. - Donar suport al director/a en els actes de representació del Departament d'Interior i Seguretat Pública. - Portar l'agenda del director/a. - Convocar reunions del director/a i de les diferents àrees dels Serveis Territorials. - Establir l'accés telefònic i presencial al director/a seguint les seves indicacions. - Donar suport a la tramesa de cartes i correus electrònics en les campanyes institucionals dels Serveis Territorials. - Donar suport en matèria de protocol. - Donar suport en la gestió dels serveis generals. - Donar suport en la canalització de les peticions de material, incidències informàtiques, utilització de vehicles, etc. dels Serveis Territorials. - Donar suport en les diferents matèries del Departament (règim interior, protecció civil, seguretat interior, etc.). - Realitzar qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel seu o per la seva superior jeràrquic/a relacionada amb el cos d'adscripció.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 16/04/2025 - Fi: 28/04/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017