Inici > Ofertes de feina
ISP353-24 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials a la Catalunya Central
Localitat
Manresa
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Dret
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions; Normativa sobre procediment administratiu sancionador; Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre seguretat pública i seguretat privada; Normativa sobre protecció de dades de caràcter personal; Normativa sobre procediment de revisió d'actes administratius
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu; Sobre revisió d'actes administratius; Tramitació d’expedients sancionadors en matèria de seguretat privada; Tramitació d’expedients d’autorització d’obertura, trasllat o reforma d’establiments obligats a disposar de mesures de seguretat; Tramitació d’expedients de concessió d’autoritzacions d’espectacles públics i activitats recreatives.; Instrucció i tramitació d’expedients sancionadors d’espectacles públics i activitats recreatives.; Seguiment de les actes d’inspecció i control d’espectacles públics i activitats recreatives.
Habilitats i aptituds:
Planificació i organització; capacitat de treball en equip; gestió de la informació; tenir iniciativa, autonomia i proactivitat. Es valorarà tenir coneixements en gestió de documentació digital i en llenguatge administratiu i jurídic, i experiència en les eines corporatives següents: EACAT, PICA, Tramitador Genèric, Catjoc, Tramitador d'Expedients Interdepartamental.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a)Instruir expedients sancionadors en matèria d’espectacles públics i activitats recreatives. b)Instruir expedients sancionadors en matèria de joc i apostes. c)Gestionar expedients d’autorització en matèria d’espectacles públics i activitats recreatives (activitats extraordinàries, validacions del dret d’admissió, reduccions o exempcions en el nombre de vigilants de seguretat privada). d) Gestionar expedients de revocació d’autoritzacions d’instal·lació i d’autoritzacions d’emplaçament de màquines recreatives i d’atzar. e) Atendre les consultes i assessorar a particulars i altres administracions en les matèries que són competència del Servei del Joc i d’Espectacles. f)Instruir expedients derivats de la Llei 4/2015, de protecció de la seguretat ciutadana. g)Tramitar expedients derivats de la Llei 5/2014, de seguretat privada. h)Emetre informes en relació amb els recursos interposats contra les resolucions corresponents a expedients instruïts. i)Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani pel seu superior jeràrquic.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 03/10/2024 - Fi: 14/10/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova teòrica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017