Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Subdirecció general d’Anàlisi, Planificació i Gestió Econòmica
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
fins el 31 de desembre de 2025
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos superior d’administració de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents:
•Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, doctor/a, arquitecte/a, enginyer/a o equivalent.
•Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència decatalà (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Econòmiques i empresarials; Administració i direcció d’empreses
Àrea
Tractament de la informació numèrica
Àrea
Aplicatiu GECAT; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre el GECAT; Sobre gestió d'ingressos; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Sobre tramitació de documents pressupostaris de despesa; Sobre tramitació d’expedients de modificació pressupostària
Habilitats i aptituds:
- Llicenciatura o grau en Econòmiques, Empresarials o ADE.
- Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball.
- Coneixement i experiència en els sistemes d’informació GECAT, BIW i GIDECAT.
- Experiència en gestió econòmica.
- Coneixements avançats en Excel.
- Capacitat de treball en equip.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Col·laborar en la tramitació de modificacions pressupostàries.
- Col·laborar en la tramitació d’expedients de despeses pluriennals.
- Col·laborar en la tramitació d’aportacions a entitats del sector públic.
- Col·laborar en la tramitació de despeses derivades de sentències judicials.
- Col·laborar en la tramitació d’expedients de reconeixement de deute i de bestretes de personal.
- Elaborar informes econòmics en matèria de despeses.
- Qualsevol altra funció que li encomani el seu superior.
Termini de presentació del CV
Inici: 17/06/2025 - Fi: 27/06/2025
Acreditacions
Realització d'entrevista i prova coneixements (opcional)