Inici > Ofertes de feina
ISP1299-25 Administratiu/iva C1 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de les Unitats Centrals
Localitat
Sabadell
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: En segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent.Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH; Normativa sobre Seguretat Social; Sobre retribucions i nòmina; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre tramitació de permisos, llicències; Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre sistemes de conservació i preservació de documents
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió dels aplicatius de gestió horària propis del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Realitzar la imputació a l’aplicació de gestió horària (PGH) de l’horari de treball dels funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra adscrits a la unitat, informant les incidències horàries, les guàrdies no presencials, la formació i les assistències a judici. Així com, donar suport en la tramitació de la documentació necessària per a la gestió de les seves indemnitzacions per raó del servei. - Donar suport en la validació a través del portal ATRI els permisos i llicències dels funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra adscrits a la unitat. - Atendre les consultes telefòniques i presencials relatives a la unitat i resoldre dubtes i reclamacions. - Col·laborar en la tramitació de la documentació i els expedients relatius a la unitat i arxivar i registrar la documentació generada per la unitat. - Informar la base de dades centralitzada amb les situacions administratives, els permisos, les llicències i les reduccions de jornada dels funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra adscrits a la unitat. - Col·laborar en la tramitació de les incidències de la Seguretat Social i els accidents laborals dels funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra adscrits a la unitat. - Donar suport en la gestió dels viatges dels funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra adscrits a la unitat.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària de carrera del cos corresponent. Si no es presenta cap persona funcionària, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 16/05/2025 - Fi: 26/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017