Inici > Ofertes de feina
ISP1316-25 Administratiu/iva C1 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent, amb reserva de la persona titular del lloc:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud
Localitat
Vilafranca del Penedès
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu GP
Formació
Registre i arxiu
Àrea
Organització dels documents administratius; Normativa sobre registre d'entrada i sortida de documents
Formació
Recursos humans
Àrea
Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Manteniment
Experiència professional
Seguiment d’actuacions de manteniment preventiu realitzades per empreses externes
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Introducció de requeriments, ordres, citacions i notificacions judicials als funcionaris del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat. Discreció, empatia i dedicació.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Tramitar els assumptes relatius a la gestió de personal de l'àrea bàsica policial, les dades relacionades, gestionar l'arxiu i el registre intern de l'àrea bàsica policial, gestionar la infraestructura interna, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instal·lacions de l'àrea bàsica policial, controlar el material policial de l'àrea bàsica policial, introduir a l'aplicació informàtica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de Mossos d'Esquadra adscrit a l'àrea bàsica policial i qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària de carrera del cos corresponent. Si no es presenta cap persona funcionària, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 26/05/2025 - Fi: 05/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017