Inici > Ofertes de feina
ISP476-25 Tècnic/a de gestió A2 - 20
L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent, per excés o acumulació de tasques:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 20
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Administrativa
Localitat
Mollet del Vallès
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
Període màxim 9 mesos
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Dret
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Aplicatiu DAI
Formació
Recursos humans
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Gestió de llocs de treball (GLT); Sobre constitució i gestió de borses de treball
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre la DAI
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Sobre gestió de personal; Gestió de processos selectius (sector públic i privat); Gestió d’incidències relacionades amb el portal ATRI (claus d’accés, bloqueig de contrasenyes, etc.); Preparació de les bases de les convocatòries per a la provisió de llocs; Sobre elaboració de manuals de descripció de llocs de treball (DLT); En gestió de borses de treball
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de sistematització i gestió de la documentació administrativa. - Iniciativa - Organització
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Suport a l’actualització i la millora de la Descripció dels Llocs de Treball i suport a l’anàlisi i la valoració de llocs de treball. - Suport tècnic en la selecció i provisió de llocs de treball del personal. - Suport en l'elaboració d’informes i resolucions de temes de personal. - Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis si és funcionari del cos corresponent o, en altres casos, interinatge per excés o acumulació de tasques per un període màxim de 9 mesos.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 25/09/2025 - Fi: 06/10/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova teòrica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017