Inici > Ofertes de feina
ISP182-25 Tècnic/a superior A1 - 22
La Direcció General d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent, reservat a la persona titular:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 22
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General d'Administració de Seguretat
Subdirecció/Servei
Subdirecció general d'Espectacles Públics i Activitats Recreatives
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Dret
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions; Normativa sobre procediment administratiu sancionador; Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre seguretat pública i seguretat privada; Normativa sobre legislació policia; Normativa sobre protecció de dades de caràcter personal; Normativa sobre procediment de revisió d'actes administratius
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Anàlisi i millora de Processos; Coneixements generals en matèria de protecció de dades; Administració electrònica; Gestió de projectes
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Organització de l'Administració de la Generalitat
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre l’Administració electrònica; Normativa sobre transparència i accés a la informació
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu; Sobre revisió d'actes administratius; Sobre tramitació de disposicions de caràcter general; Sobre redacció d'informes jurídics
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre anàlisis de circuits administratius
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre planificació d'objectius, indicadors i avaluació de resultats; Sobre processos, organització i qualitat
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció al públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre elaboració de quadres estadístics; Diagramació de circuits i procediments
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Tramitació d’expedients de concessió d’autoritzacions d’espectacles públics i activitats recreatives.; Instrucció i tramitació d’expedients sancionadors d’espectacles públics i activitats recreatives.; Seguiment de les actes d’inspecció i control d’espectacles públics i activitats recreatives.
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En tramitació electrònica d’expedients administratius; En gestió i seguiment de projectes; Anàlisi, diagramació i simplificació de processos; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Seguiment d’indicadors
Habilitats i aptituds:
Treball en equip, comunicació, organització, planificació del treball i adaptabilitat
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Elaborar les propostes de resposta a les peticions del Síndic de Greuges, sol·licituds d’accés a la informació pública, preguntes o iniciatives parlamentàries o qualsevol altre tipus de consulta relacionada amb l’àmbit de competències de la Subdirecció General; elaborar els informes preceptius per a la inscripció en el Registre del Departament d’Interior i Seguretat Pública de les Entitats Col·laboradores de l’Administració (ECA); analitzar i elaborar els barems de les sancions aplicables per a tots els Serveis Territorials, en relació amb totes les possibles infraccions, i fer-ne el manteniment; elaborar, revisar i actualitzar les plantilles per homogeneïtzar els documents que rep la ciutadania; estudiar, analitzar i elaborar els criteris i pautes interpretatives en relació amb la matèria d’espectacles públics i activitats recreatives, col·laborar en l’assessorament als Serveis Territorials de les tramitacions d’expedients d’autorització i sancionadors de la seva competència; participar en l’elaboració de projectes normatius i en la tramitació administrativa de les iniciatives normatives d’espectacles públics i activitats recreatives; revisar els expedients d’assumpció de competències d’inspecció i sanció per part dels Ajuntaments, o de delegació de les competències d’aquests en la Generalitat; participar en reunions de treball per a la implantació de tràmits electrònics; qualsevol altra funció que se li encomani de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió temporal del lloc serà amb posterioritat a la resolució del concurs de trasllats del cos superior d’administració núm. FP/10/24.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 21/03/2025 - Fi: 31/03/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d’una entrevista personal i/o d’una prova prèvia de coneixements sobre l’àmbit de competències i funcions d’aquest lloc de treball.
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017