Inici > Ofertes de feina
ISP602-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció General dels Agents Rurals del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent, per excés o acumulació de tasques:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General dels Agents Rurals
Subdirecció/Servei
Àrea General
Localitat
Santa Perpètua de Mogoda
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
Màxim 6 mesos
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. Excepcionalment i en el cas que no es presenti cap persona que compleixi els requisits anteriors, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits: • Disposar de la titulació de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent • Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent. Així mateix aquests candidats hauran de complir els requisits que, amb caràcter general, estableix l’art. 56 i següents del text refós de l’Estatut Basic de l’Empleat Públic.*
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 1 - certificat bàsic; Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Gestió del pressupost
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Gestió i administració del temps
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació
Formació
Recursos humans
Àrea
Règim estatutari del cos d’Agents Rurals
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Coneixements i experiència en les funcions esmentades - Coneixements i experiència en contractació pública - Experiència en lloc similar - Formació relacionada amb els continguts del lloc de treball - Coneixements i experiència sobre el Cos d’Agents Rurals - ACTIC 2 / 3 - Disposar del certificat de nivell superior de català (C2) - Capacitat d’organització en el treball - Capacitat de treball en equip - Personalitat pro activa. 
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Redactar els plecs tècnics i la documentació necessària per a l’inici de les licitacions dels contractes oberts, i per a l’adjudicació de contractes menors per a l’adquisició i manteniment del material propi dels grups de suport i grups especials -Donar suport a la planificació de les actuacions dels membres dels grups i portar un control del calendari d’actuacions. -Comprovar les hores extraordinàries generades pels membres dels grups, i tramitar-les al Servei de Gestió de Personal per al seu pagament. -Comprovar les comissions de serveis i les dietes generades pels membres dels grups i tramitar-les al Servei de Gestió de Personal per a la seva gestió i/o pagament. -Portar el control dels membres que formen cada grup mitjançant el manteniment i actualització permanent de la base de dades. -Gestionar els moviments dels membres dels grups: baixes, altes, suspensions, renúncies, etc. -Donar suport tècnic en l’elaboració i actualització de les guies d’estudi que serveixin de suport per a la preparació dels aspirants que es presentin a les convocatòries d’accés als grups. -Donar suport tècnic als processos selectius dels grups: redacció de les bases, disseny de les proves selectives, etc. -Donar suport en la preparació de documentació per a les reunions, jornades, etc. relacionades amb l’àmbit d’actuació dels diferents grups. -Redactar informes i fer l’anàlisi de dades d’actuacions dels grups. - Gestionar les bústies de correu electrònic genèriques dels grups. - Gestionar l’arxiu propi de les unitats.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis si és funcionari del cos de gestió d'administració o interinatge per excés o acumulació de tasques en altres casos.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 06/11/2025 - Fi: 17/11/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i si cal, prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017