Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General dels Agents Rurals
Subdirecció/Servei
Àrea General
Localitat
Santa Perpètua de Mogoda
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. Excepcionalment i en el cas que no es presenti cap persona que compleixi els requisits anteriors, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits:
• Disposar de la titulació de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent
• Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.
Així mateix aquests candidats hauran de complir els requisits que, amb caràcter general, estableix l’art. 56 i següents del text refós de l’Estatut Basic de l’Empleat Públic.*
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 1 - certificat bàsic; Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Gestió del pressupost
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Gestió i administració del temps
Àrea
Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació
Àrea
Règim estatutari del cos d’Agents Rurals
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Coneixements i experiència en les funcions esmentades
- Coneixements i experiència en contractació pública
- Experiència en lloc similar
- Formació relacionada amb els continguts del lloc de treball
- Coneixements i experiència sobre el Cos d’Agents Rurals
- ACTIC 2 / 3
- Disposar del certificat de nivell superior de català (C2)
- Capacitat d’organització en el treball
- Capacitat de treball en equip
- Personalitat pro activa.
Tasques assignades al lloc ofertat
Redactar els plecs tècnics i la documentació necessària per a l’inici de les licitacions dels contractes oberts, i per a l’adjudicació de contractes menors per a l’adquisició i manteniment del material propi dels grups de suport i grups especials
-Donar suport a la planificació de les actuacions dels membres dels grups i portar un control del calendari d’actuacions.
-Comprovar les hores extraordinàries generades pels membres dels grups, i tramitar-les al Servei de Gestió de Personal per al seu pagament.
-Comprovar les comissions de serveis i les dietes generades pels membres dels grups i tramitar-les al Servei de Gestió de Personal per a la seva gestió i/o pagament.
-Portar el control dels membres que formen cada grup mitjançant el manteniment i actualització permanent de la base de dades.
-Gestionar els moviments dels membres dels grups: baixes, altes, suspensions, renúncies, etc.
-Donar suport tècnic en l’elaboració i actualització de les guies d’estudi que serveixin de suport per a la preparació dels aspirants que es presentin a les convocatòries d’accés als grups.
-Donar suport tècnic als processos selectius dels grups: redacció de les bases, disseny de les proves selectives, etc.
-Donar suport en la preparació de documentació per a les reunions, jornades, etc. relacionades amb l’àmbit d’actuació dels diferents grups.
-Redactar informes i fer l’anàlisi de dades d’actuacions dels grups.
- Gestionar les bústies de correu electrònic genèriques dels grups.
- Gestionar l’arxiu propi de les unitats.
Termini de presentació del CV
Inici: 06/11/2025 - Fi: 17/11/2025
Acreditacions
Entrevista i si cal, prova