Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 22
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Personal
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol•licituds del personal funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya així com Les persones en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025.
En el cas que no es presentin persones funcionàries que compleixin el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds de persones interessades que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat, arquitecte, enginyer o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques; Normativa sobre la Funció Pública
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediments en matèria de dret laboral
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Aplicatiu DLT; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
Capacitat de treball en equip, bona capacitat comunicativa i capacitat d'organització i planificació. Experiència amb Click & Decide
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport tècnic en la gestió i tramitació de les propostes de modificació de la relació de llocs de treball del Departament.
Preparar informes justificatius sobre modificacions de la relació de llocs de treball.
Efectuar extraccions sobre la relació de llocs de treball a través de l’eina Click & Decide.
Elaborar o revisar descripcions de llocs de treball (DLT).
Tractar i explotar dades en relació amb matèries de l’àmbit d’actuació del Servei de
Personal.
Donar suport en la gestió de donar d’alta a usuaris a aplicacions corporatives de l’àmbit
de recursos humans i en la gestió de GDI/GICAR.
Qualsevol altra anàloga a les anteriors i pròpia del cos.
Termini de presentació del CV
Inici: 18/09/2025 - Fi: 29/09/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista i/o prova