Inici > Ofertes de feina
ISP290-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Servei de Protecció Civil dels Serveis Territorials a Barcelona
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1: prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: Fase 2: en segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofert. Fase 3: Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'autoprotecció; Coneixements general en matèria de protecció de dades; Prevenció d'incendis i mesures d'emergència; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'Emergències; Tècniques de comunicació i factor humà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Protocols d'actuació en situació d'emergència; Habilitats comunicatives; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'emergències; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Capacitat de comunicació i lideratge. Treball en equip. Planificació, organització, mètode i ordre. Es valorarà preferentment disposar dels cursos d’acreditació de tècnics per a la redacció de plans d’autoprotecció locals i autonòmics. Disposar de formació en l’àmbit de protecció civil: normativa sobre Protecció Civil a Catalunya, plans d’emergència de Catalunya, Document Únic de Protecció Civil Municipal, centres d’emergències, organització de simulacres i gestió d’emergències. Sistemes d’informació geogràfica i ofimàtica.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Gestionar expedients de Plans d’Autoprotecció d’acord amb el Decret 30/2015, de 3 de març, pel qual s'aprova el catàleg d'activitats i centres obligats a adoptar mesures d'autoprotecció i es fixa el contingut d'aquestes mesures; - Emetre informes tècnics sobre els plans d’autoprotecció d’activitats i centres d'interès per a la protecció civil de Catalunya que li siguin assignats; - Fer el seguiment de la gestió dels expedients de Plans d’Autoprotecció que tingui assignats a través de la plataforma HERMES; - Gestionar expedients de Documents Únics de Protecció Civil Municipal d’acord amb el Decret 155/2014, de 25 de novembre, pel qual s'aprova el contingut mínim per a l'elaboració i l'homologació dels plans de protecció civil municipals i s'estableix el procediment per a la seva tramitació conjunta; - Emetre els informes d’homologació, revisió i actualització dels Documents Únics de Protecció Civil Municipal que li siguin assignats; - Preparar l’enviament dels expedients de Documents Únics de Protecció Civil Municipal a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya per la seva homologació; - Donar suport des del vessant territorial en la redacció dels plans de protecció civil d’acord amb el Servei de Gestió del Risc i Planificació; - Participar en actuacions concretes d’implantació dels diversos plans de protecció civil d'acord amb la programació del Servei d'Implantació; - Participar, sota la coordinació del Servei d'Implantació i del Servei de Logística i Operativa Territorial, en l'execució d'exercicis i simulacres dels plans de protecció civil; - Donar el suport als municipis en matèria de protecció civil; - Donar suport als programes de formació i jornades de protecció civil que s'organitzin en el seu territori; - Qualsevol altra que li encomanin de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió temporal del lloc serà amb posterioritat a la resolució del concurs de trasllats del cos superior d’administració núm. FP/10/24.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 19/05/2025 - Fi: 29/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017