Inici > Ofertes de feina
ISP1546-24 Administratiu/iva C1 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de la Regió Policial Ponent
Localitat
Lleida
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos d'administració de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, així com les persones en expectativa de ser nomenades en la convocatòria dels processos de selecció especials de promoció interna (convocatòria 810). Les persones que es trobin en expectativa de nomenament i presa de possessió han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari del cos en què seran nomenats, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de novembre de 2024. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: . Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. . Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Manteniment
Experiència professional
Seguiment d’actuacions de manteniment preventiu realitzades per empreses externes
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Introducció de requeriments, ordres, citacions i notificacions judicials als funcionaris del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals i similars, planificació i organització, habilitats comunicatives, disposició per treballar en equip i en xarxa, actitud proactiva i adaptabilitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar les ordres judicials, les citacions i les notificacions judicials als funcionaris del Cos de Mossos d’Esquadra, la gestió de les videoconferències amb els jutjats. Gestionar, controlar i fer el seguiment dels avisos per plagues i riscos biològics que es puguin generar a la regió policial mitjançant l’empresa subcontractada pel departament. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel seu o per la seva superior jeràrquic/a relacionada amb el cos.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 04/12/2024 - Fi: 16/12/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017