Inici > Ofertes de feina
ISP1442-24 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Subdirecció General de Recursos Humans
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: En segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent. Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu GP; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu GP
Habilitats i aptituds:
Experiència i formació en la normativa sobre les titulacions i gestió administrativa de documents. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar la documentació de les persones que accedeixen al cos de Mossos d’Esquadra. Mantenir actualitzar l’expedient personal dels membres del cos de Mossos d’Esquadra. Preparar i tramitar els certificats de serveis prestats i altres circumstàncies dels membres del cos de Mossos d’Esquadra i participar en la gestió dels certificats del personal d’administració i serveis. Atendre i gestionar les consultes que relacionades amb la formació i titulacions dels membres del cos de Mossos d’Esquadra.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 23/09/2024 - Fi: 03/10/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017