Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Nord
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
- Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. - En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: 1. Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent 2. Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Prevenció de riscos laborals
Àrea
Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre el GECAT; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació)
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Tramitar, gestionar i fer el seguiment de l'aplicació de les mesures correctives proposades pel Servei de Prevenció Tècnica de Riscos Laborals de la Direcció de Serveis, en l'àmbit de la regió policial.
- Donar suport al compliment de la legislació relativa a la prevenció i seguretat laboral, tant del personal adscrit a la regió policial com del personal de les empreses externes que hi treballen.
- Gestionar i distribuir les tasques relacionades amb el manteniment d'edificis i els serveis de neteja de la regió policial.
- Controlar i gestionar els consums corrents, la venda automàtica i la telefonia.
- Fer d'interlocutor entre el personal adscrit a la regió policial i els òrgans de la Direcció General de la Policia en relació amb les necessitats informàtiques i de telecomunicacions. - Tramitar les actuacions relatives a la gestió econòmica. - Qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.
Termini de presentació del CV
Inici: 23/09/2025 - Fi: 03/10/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova