Inici > Ofertes de feina
ISP239-25 Tècnic/a superior A1 - 22
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment els llocs de treball següents, reservat a la persona titular:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 22
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials a Barcelona de Protecció Civil
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Formar part del quadrant de guàrdies de l'Operativa Territorial de Protecció Civil
Nombre de vacants
2
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: •Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, arquitecte/a, enginyer/a, grau o equivalent. •Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; Coneixements general en matèria de protecció de dades; Prevenció d'incendis i mesures d'emergència; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'Emergències; Tècniques de comunicació i factor humà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Protocols d'actuació en situació d'emergència; Habilitats comunicatives; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'emergències; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Capacitat de comunicació i lideratge. Treball en equip. Planificació, organització, mètode i ordre. Es valorarà preferentment disposar dels cursos d’acreditació de tècnics per a la redacció de plans d’autoprotecció locals i autonòmics. Disposar de formació en l’àmbit de protecció civil: normativa sobre Protecció Civil a Catalunya, plans d’emergència de Catalunya, Document Únic de Protecció Civil Municipal, centres d’emergències, organització de simulacres i gestió d’emergències. Sistemes d’informació geogràfica i ofimàtica.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a) Intervenir en tasques de previsió amb el Servei de Gestió del Risc i Planificació de la Direcció General de Protecció Civil. b) Participar en la redacció dels plans de sector de cada pla especial amb el Servei de Gestió del Risc i Planificació. c) Implantar els plans especials d'acord amb la programació del Servei d'Implantació. d) Coordinar amb el Servei d'Implantació en el disseny, l'organització i l'execució d'exercicis i simulacres dels plans de protecció civil. e) Donar el suport als municipis en matèria de protecció civil. f) Participar en les operacions de suport a la coordinació en el territori en emergències significatives, d'acord amb els plantejaments de la Subdirecció General de Coordinació i Gestió d'Emergències. g) Donar suport en la coordinació del Centre de Comandament Avançat dels plans de protecció civil mitjançant la coordinació amb el CECAT. h) Intervenir en l'informe sobre emergències significatives. i) Participar en els programes de formació i jornades de protecció civil que s'organitzin en el seu territori. j) Qualsevol altra que li encomanin de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió temporal del lloc serà amb posterioritat a la resolució del concurs de trasllats del cos superior d’administració núm. FP/10/24.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 16/04/2025 - Fi: 28/04/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017