Inici > Ofertes de feina
ISP421-25 Facultatiu/iva llicenciat/ada en periodisme A1 - 23
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Facultatiu/iva llicenciat/ada en periodisme A1 - 23
Cos
Cos de mossos d'esquadra facultatiu
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Gabinet de Seguretat i Polítiques Transversals
Localitat
Barcelona
Jornada
Especial
Horari
continuat + una tarda
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera de la categoria de facultatiu/iva en periodisme de l'escala de suport del Cos de Mossos d’Esquadra. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior es tindran en compte les sol·licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió de la titulació de llicenciatura o grau següents: Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Ciències de la informació / Periodisme; Publicitat i relacions públiques; Comunicació Audiovisual
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de les dades; Presentació de continguts
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Coneixements generals en matèria de protecció de dades; Coneixements generals TIC; Propietat intel·lectual i tecnologies de la informació i la comunicació; Confecció pàgines Web
Àmbit d'experiències
Periodisme i comunicació
Experiència professional
Mitjans de comunicació; Gabinets de premsa; Redacció de notes de premsa
Àmbit d'experiències
Polítiques Socials
Experiència professional
En matèria de violència masclista; Sobre polítiques de gènere; Sobre plans d’igualtat
Àmbit d'experiències
Periodisme i comunicació
Experiència professional
Gestió de xarxes socials
Habilitats i aptituds:
Flexibilitat i capacitat relacional; Capacitat de comunicació i de gestió grups de treball; Treball en equip Es valorarà estar en possessió del Certificat de nivell superior de català (C2) o equivalent
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport al Gabinet en la gestió de continguts digitals i audiovisuals. - Donar suport en l'edició de vídeos, campanyes i gràfiques web de projectes del Gabinet. - Gestionar la publicació de continguts gràfics, textuals i audiovisuals en els diversos canals digitals. - Assessorar al Gabinet en els criteris estilístics de comunicació per als continguts digitals que s’han de publicar als webs, blogs, xarxes socials, etc.). - Proposar solucions en l'àmbit digital que puguin donar la cobertura comunicativa a les necessitats del Gabinet. - Gestionar la comunicació estratègica i la sensibilització social. - Coordinar-se amb la resta de referents del Departament d’Interior i Seguretat Pública, així com de la resta de departaments de la Generalitat de Catalunya. - Donar suport en la coordinació de projectes i actuacions amb un alt impacte comunicatiu. - Generar notes de premsa. - Planificar i gestionar les accions comunicatives del Gabinet. - Participar en l’elaboració de discursos de benvinguda i clausura, així com en les relatories escrites de les jornades que s’organitzen al Gabinet. - Col·laborar en la producció de continguts divulgatius per publicar al web sobre diferents temes d'atenció i de prevenció. - Donar suport a les polítiques del Gabinet amb vessant comunicativa. - Donar suport a nivell comunicatiu de les campanyes, actes i jornades que organitza el Gabinet. - Dissenyar el pla comunicatiu del Gabinet. - Participar en el disseny de materials de sensibilització del Gabinet - Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari/ària, nomenament d’interí/ina, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 23/09/2025 - Fi: 03/10/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017