Inici > Ofertes de feina
ISP469-25 Tècnic/a superior A1 - 21
L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya del Departament d’Interior i Seguretat Públic ha de cobrir el lloc de treball següent, reservat a la persona titular:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Subdirecció General d'Administració i Suport Acadèmic
Localitat
Mollet del Vallès
Jornada
Normal
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat. Les persones en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Anàlisi i millora de Processos; Anàlisi de la demanda i avaluació de la satisfacció dels serveis; Gestió de projectes
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Seguretat
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre processos, organització i qualitat; Sobre redacció d'informes i avaluació d'indicadors de seguiment
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de treball en equip i treball en xarxa - Iniciativa i pro activitat - Actualització professional i millora contínua.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Tramitar els expedients de contractació administrativa en totes les seves modalitats mitjançant el Gestor Electrònic d’Expedients de contractació (GEEC) i el perfil de contractant de l’entitat. - Redactar informes tècnics relatius a les funcions assignades al Servei de Gestió Econòmica i Administrativa. - Assessorar en matèria de contractació administrativa, col·laborar en l’elaboració dels plec de clàusules administratives i donar suport a les meses de contractació. - Revisar els plecs tècnics de contractació, emesos per les diverses unitats promotores, per garantir que s’ajusten a normativa, així com col·laborar en la resolució de dubtes que puguin sorgir. - Donar suport en la transformació, redisseny i millora de tràmits, circuits i simplificació de documentació, així com en la implantació de procediments electrònics a l’entitat. - Gestionar i resoldre incidències contractuals en la fase d’execució, control i supervisió de proveïdors, elaboració d’informes, així com proposta de pròrrogues i modificacions contractuals. - Col·laborar en el manteniment del perfil de contractant de l’ISPC per a la contractació menor subjecta a publicitat, així com també en els contractes basats. - Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 25/09/2025 - Fi: 06/10/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova pràctica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017