Inici > Ofertes de feina
ISP297-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Administrativa
Localitat
Mollet del Vallès
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Gestió del pressupost; Gestió de les subvencions; Normativa sobre contractació administrativa; Aplicatiu GECAT; Aplicatiu DAI
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre elaboració de programes pressupostaris; Sobre el GECAT; Sobre la DAI; Sobre gestió d'ingressos
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Gestió dels fons de maniobra; Estudis d’anàlisi de costos; Sobre tramitació de documents pressupostaris de despesa; Sobre tramitació d’expedients de modificació pressupostària; Sobre anàlisi econòmica
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de sistematització i gestió de la documentació administrativa. - Iniciativa. - Habilitats per a les relacions personals i organització.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Seguiment i gestió pressupostària de la despesa docent d'empleats públics de l'ISPC, i la seva tramitació a la DAI. - Seguiment i tramitació pressupostària de la despesa docent d'empleats públics de l'ISPC, i la seva vinculació a SIRGA. - Seguiment de les incidències que puguin sorgir en la tramitació de la despesa docent a la DAI (compatibilitats, designacions en estat G, etc) - Seguiment de l'execució pressupostària de la despesa docent d'empleats públics de l'ISPC, per detectar possibles ineficiències en la planificació i execució dels crèdits pressupostaris de les activitats formatives tramitades mitjançant la DAI. - Seguiment pressupostari de la despesa de l'ISPC i elaboració d'anotacions comptables de despesa pressupostària. - Identificació dels costos associats a les activitats formatives de l'ISPC i elaboració dels corresponents informes de costos. - Anàlisi de dades i elaboració d'informes econòmics. - Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 26/05/2025 - Fi: 05/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova teòrica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017