Inici > Ofertes de feina
ISP498-24 Facultatiu/iva llicenciat/ada ciències informació A1 - 23
El Gabinet del/de la Conseller/a del Departament d'Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Facultatiu/iva llicenciat/ada ciències informació A1 - 23
Cos
Cos de mossos d'esquadra facultatiu
Unitat orgànica
Gabinet del/de la Conseller/a
Subdirecció/Servei
Oficina de Comunicació
Localitat
Barcelona
Horari
Especial: Torns
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari/ària de carrera de la categoria de facultatiu/iva en periodisme. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió la llicenciatura/grau en periodisme, ciències de la informació, comunicació audiovisual, relacions públiques o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Ciències de la informació / Periodisme; Publicitat i relacions públiques; Comunicació Audiovisual
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Periodisme i comunicació
Experiència professional
Gabinets de premsa; Redacció de notes de premsa; Gestió de xarxes socials; Planificació i/o coordinació de rodes de premsa o convocatòries de premsa
Habilitats i aptituds:
Capacitat de treball en equip i flexibilitat, bona predisposició als canvis i nous entorns de treball. Fluïdesa verbal i escrita. Capacitat comunicativa, capacitat analítica, així com capacitat d’implicació.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
• Elaborar brífings de comunicació • Fer la gestió i seguiment de les campanyes de comunicació del Departament a nivell intern i extern • Ser l’interlocutor/a amb proveïdors externs dins l’àmbit de la comunicació corporativa • Donar suport en el disseny de noves creativitats  • Fer les adaptacions de creativitats i disseny gràfic i audiovisual. • Gestionar i coordinar-se amb proveïdors externs de l’elaboració dels continguts digitals de totes les unitats del Departament • Fer servir el Manual d’Estil de xarxes socials del Departament  • Utilitzar les plantilles Canva  • Planificar-se setmanalment, coordinar-se i fer el seguiment del calendari editorial de les xarxes socials del Departament. • Fer la redacció i gestió de continguts de xarxes (Facebook, Twitter, Instagram)   • Donar suport en la difusió de notes de premsa  • Elaborar i trametre notes de premsa de les actuacions que tinguin a veure amb les competències del Departament. • Treballar en la recerca d’informació i en gestionar les peticions dels mitjans. • Donar suport en la preparació d’entrevistes, rodes de premsa o altres intervencions dels càrrecs del Departament en els diferents mitjans de comunicació. • Col·laborar en la publicació d’informació, fotografies, vídeos etc. en les diferents xarxes socials departamentals. • Confeccionar dossiers de premsa professionals. • Col·laborar en la implementació de l’estratègia comunicativa i de xarxes socials. • Realitzar altres funcions vinculades a l'acció de comunicació que permetin la difusió de l'activitat del Departament i, en concret l’activitat institucional de la consellera.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 18/12/2024 - Fi: 30/12/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova teòrica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017