Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Nord
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH; Normativa sobre la Funció Pública; Sobre retribucions i nòmina; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Logística
Experiència professional
Logística de distribució
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Introducció de requeriments, ordres, citacions i notificacions judicials als funcionaris del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar i tramitar els assumptes relacionats amb els àmbits de la planificació i gestió
horària del cos de Mossos d'Esquadra i la gestió de la informació relativa a recursos
humans.
Gestionar les dietes, les indemnitzacions per raó dels serveis, les hores extraordinàries i
les sol·licituds d'activitats formatives del personal d'administració i serveis.
Gestionar i tramitar les llicències, permisos i vacances del personal adscrit a la regió
policial, tramitar els expedients personals i tots els assumptes relacionats amb la
Seguretat Social i les mútues d'accidents i actuar com a interlocutor amb les àrees de
salut laboral i prevenció de riscos que correspongui.
Tramitar la documentació i els expedients relatius a la unitat orgànica i arxivar i registrar la documentació generada per la unitat orgànica. Tramitar la correspondència interna i externa de la unitat orgànica i redacció dels escrits pertinents encomanats pel/per la cap o superior jeràrquic.
Atendre les consultes telefòniques relatives a la unitat orgànica.
Termini de presentació del CV
Inici: 02/07/2025 - Fi: 14/07/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova