Inici > Ofertes de feina
ISP303-25 Tècnic/a de gestió A2 - 20
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 20
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Patrimoni i Convenis
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Aplicatiu GECAT
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre el GECAT
Habilitats i aptituds:
- Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball. - Experiència en matèria patrimonial. - Experiència en tramitació de convenis. - Coneixement i experiència en els aplicatius GECAT, GPG i TDS, CONVENIA. - Coneixement del Departament d'Interior i Seguretat Pública. - Capacitat de treball en equip
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Tramitar els expedients patrimonials i d'obra nova de béns immobles corresponents a equipaments del Departament d'Interior i Seguretat Pública; - Tramitar els expedients d'alienació de béns mobles (vehicles i material informàtic); - Tramitar els expedients de cessió, donació i redistribució de béns mobles; - Gestionar amb les unitats del Departament les denúncies per infraccions, dels vehicles assignats al servei de Règim Interior i a la Direcció General de Protecció Civil; - Gestionar les taxes i tributs dels immobles del Departament; - Donar d'alta a l'aplicació corporativa TDS l'assegurança dels vehicles terrestres i helicòpters del Departament; - Donar d'alta i de baixa a la pòlissa d'assegurança de vida als alts càrrecs del Departament; - Tramitar els sinistres d'helicòpters del Departament; - Fer el seguiment de les penalitats dels contractes de drets de superfície de les comissaries de policia; - Tramitar convenis, encàrrecs de gestió i acords de col·laboració gestionats per les unitats del Departament; - Altres funcions anàlogues que li encarregui el seu superior jeràrquic.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 03/06/2025 - Fi: 13/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització de prova i/o entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017