Inici > Ofertes de feina
ISP338-25 Diplomat/diplomada arquitectura tècnica A2 - 22
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Diplomat/diplomada arquitectura tècnica A2 - 22
Cos
Cos de diplomatura
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Planificació i Infraestructures
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Continuat + tarda rotatòria
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos de diplomatura escala arquitectura tècnica de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada en arquitectura tècnica o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de titulació acadèmica
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Arquitectura tècnica
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Gestió de projectes
Formació
Manteniment
Àrea
Normativa sobre Baixa Tensió; Instal·lacions elèctriques; Sistemes de climatització
Formació
Ofimàtica
Àrea
AUTOCAD, disseny assistit per ordinador
Prevenció de riscos laborals
Bàsic (50 hores)
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Obres i instal·lacions
Experiència professional
Supervisió i seguiment d’execucions d’obres i/o instal·lacions
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En gestió i seguiment de projectes
Àmbit d'experiències
Obres i instal·lacions
Experiència professional
En la tramitació de llicències, autoritzacions i legalitzacions d’instal·lacions; Redacció de dictàmens i informes tècnics
Habilitats i aptituds:
- Coneixement de la normativa vigent en matèria de redacció de projectes, legalització i control de les infraestructures; - Coneixement dels programes de disseny, control i gestió del manteniment assistits per ordinador i de la gestió remota de les instal·lacions; - Experiència en la tramitació d' autoritzacions i legalitzacions; - Elaboració d'informes i estudis tècnics i plans i programes de manteniment; - Coordinació i treball en equip.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Executar propostes per la gestió tècnica, directrius d'execució i tasques d'assessorament i execució d'activitats derivades de les infraestructures operatives del Departament. - Participar en l'execució dels programes funcionals i de les solucions organitzatives en els projectes d'implantació de serveis i de reforma, millora, ampliació i conservació a les infraestructures de cossos operatius del Departament, així com de la millora contínua dels criteris de construcció i d'eficiència. -Donar suport tècnic en la supervisió d'obres, control de costos i gestió d'espais en l'àmbit de les infraestructures dels cossos operatius del Departament. - Proposar solucions innovadores per a l'ampliació i conservació de les infraestructures, assegurant que aquestes responguin a les necessitats canviants del departament i alhora mantinguin un alt nivell d'eficàcia operativa. - Assessorar tècnicament les unitats operatives territorials (regions d'emergència i parcs de bombers, regions policials i comissaries, i àrees regionals i bàsiques dels agents rurals) en l'aplicació de criteris de manteniment de les infraestructures o en les propostes de millora constructiva o d'incorporacions de noves necessitats funcionals. - Qualsevol altra funció anàloga similar a les anteriors.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 20/06/2025 - Fi: 30/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017