Inici > Ofertes de feina
ISP428-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials d'Interior a Barcelona
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos superior d'administració general de la Generalitat de Catalunya, amb titulació de dret, inclòs el personal en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025. . Excepcionalment i en el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits: • Estar en possessió del títol de llicenciat/ada o graduat/ada en dret. • Certificat de nivell de català de suficiència de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Dret
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de les dades
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions; Normativa sobre procediment administratiu sancionador; Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre seguretat pública i seguretat privada
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Anàlisi i millora de Processos; Diagramació de processos
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre processos, organització i qualitat; Anàlisi, diagramació i simplificació de processos
Habilitats i aptituds:
• Planificació i organització. • Habilitats comunicatives. • Disposició per treballar en equip i en xarxa. • Actitud proactiva i adaptabilitat. • Iniciativa, rigor i mètode. • Capacitat d’organització en el treball • Es valorarà coneixements de l'aplicatiu TDSAN, l’aplicatiu PGME, del tramitador genèric, del TEI i de les eines d’administració digital. • Altres aspectes que siguin valorables d’acord amb les funcions del lloc de treball • Experiència en tasques iguals o similars. • Experiència en l’exercici de llocs de treball similars • Capacitat d’organització en el treball • Altres aspectes que siguin valorables d’acord amb les funcions del lloc de treball
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a) Tramitar el procediment sancionador per infraccions de la Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, de Protecció de la Seguretat Ciutadana a través del corresponent programari informàtic (TDSAN, PGME) . b) Fer la proposta d'incoació i de la resolució d'expedients sancionadors en matèria de la protecció de la seguretat ciutadana. c) Tramitar i elaborar els informes-propostes de resolució dels recursos d’alçada en matèria de seguretat ciutadana. d) Fer la gestió i seguiment del pagament de les sancions imposades per infracció de la Llei orgànica de protecció de la seguretat ciutadana (sol·licituds de fraccionament del deute i constrenyiment). e) Supervisar la publicació d'edictes al BOE de les notificacions dels expedients sancionadors en matèria de protecció de la seguretat ciutadana. f) Atendre consultes presencial i telefònicament i resoldre qüestions de particulars i empreses en les matèries de protecció de la seguretat ciutadana, pels canals de comunicació adients. g) Fer l’explotació de dades estadístiques sobre els expedients tramitats en matèria de protecció de la seguretat ciutadana. h) Preparar l’expedient i elaborar les resolucions de destrucció d’objectes i substàncies comissades en matèria de protecció de la seguretat ciutadana. i) Gestionar i tramitar els Convenis de col·laboració entre el Departament d’Interior i els Ajuntaments sobre mesures alternatives a persones menors d'edat denunciades per consum o tinença de substàncies estupefaents j) Realitzar estudis i informes jurídics requerits pel seu superior jeràrquic. k) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 22/09/2025 - Fi: 02/10/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017