Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials d'Interior de Girona
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat.
En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d’altres persones interessades, sempre quecompleixin els requisits següents:
-Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic, accés majors de 25 anys o equivalent.
-Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) oequivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Normativa sobre dret administratiu
Àrea
Organització dels documents administratius; Aplicatiu S@rcat
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
• Planificació i organització. • Disposició per treballar en equip i en xarxa. • Actitud proactiva i adaptabilitat. • Iniciativa, rigor i mètode. • Capacitat d’organització en el
treball • Es valorarà coneixements de l'aplicatiu TDSAN, TEI, tramitador genèric. • Es valorarà coneixements de les diferents eines d’administració
digital (SIR, EACAT, e-Notum, PICA...) • Altres aspectes que siguin valorables d’acord amb les funcions del lloc de treball • Experiència en tasques iguals o similars.
Tasques assignades al lloc ofertat
a)Gestionar la documentació, tant pel que fa als registres d'entrada i sortida, com pel que fa a la documentació rebuda o que genera l'activitat d'expedients administratius i sancionadors en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana, per mitjans informàtics utilitzant eines com tractament de textos, fulls de càlcul o bases de dades. b) Donar d'alta la tramitació d'expedients administratius i sancionadors en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana. c) Fer el manteniment de la base de dades i dels expedients sancionadors en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana. d) Tramitar els requeriments i la documentació administrativa relativa als expedients sancionadors en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana a través del corresponent programari informàtic (TDSAN i PGME). e) Gestionar l'arxiu documental dels expedients sancionadors en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana. f) Donar suport a la gestió administrativa dels processos, els expedients i tràmits propis en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana. g) Donar suport administratiu en l'elaboració de documents en matèria de Protecció de la Seguretat Ciutadana. h) Atendre consultes, telefòniques, presencials o telemàtiques, i resoldre qüestions que estiguin al seu abast de particulars i empreses en les matèries de Protecció de la Seguretat Ciutadana, pels canals de comunicació adients i realitzar les derivacions corresponents. i) Donar suport a les tasques d’atenció telefònica i similars referents aquesta matèria.
Termini de presentació del CV
Inici: 27/02/2025 - Fi: 10/03/2025
Acreditacions
entrevista i /o prova