Inici > Ofertes de feina
ISP440-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Gabinet Tècnic (Servei de Difusió)
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat. Les persones en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025. En cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits anteriors, es tindran en compte les sol·licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català(C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Propietat intel·lectual i tecnologies de la informació i la comunicació; Confecció pàgines Web
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre comunicació corporativa en línia
Àmbit d'experiències
Periodisme i comunicació
Experiència professional
Mitjans de comunicació
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En assessorament i/o gestió sobre accessibilitat a la informació
Habilitats i aptituds:
Habilitat en eines informàtiques; Capacitat de gestió i d’organització; Flexibilitat i capacitat relacional; Capacitat de comunicació i de gestió grups de treball. Es valorarà l'experiència en edició web; en l’ús de les eines corporatives de l’entorn Gencat; en accessibilitat, i la capacitat de redactar textos correctes i planers.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Generar nous continguts al web del Departament que siguin rellevants per a la comunicació institucional externa; Publicar al web els continguts i les actualitzacions d’informació sol·licitats per les unitats directives; Determinar quines són les formes de presentació disponibles a l’entorn gencat més adequades a cada comunicació i també els desenvolupaments específics necessaris; Assessorar les unitats directives en l’elaboració de continguts a publicar al web i a les xarxes socials; Coordinar-se amb els equips de gencat tràmits, SAC i intranet en les publicacions que impliquen més d’un entorn; Coordinar-se amb els diferents gabinets de premsa del Departament; Aplicar les indicacions de gestió del web que emanen de la DG de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana, com a unitat de referència de l’entorn gencat (especialment en les operacions de migració de l’entorn gencat); Donar suport expert als webmàsters dels altres webs del Departament i facilitar que apliquin les indicacions de la DG de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana; Gestionar la versió multilingüe del web del Departament; Aplicar les actualitzacions, esmenes i millores que es deriven de les anàlisis proporcionades per les eines corporatives de qualitat web; Aplicar les conclusions que es desprenen dels informes d’analítica web a la presa de decisions de publicació; Garantir l’accessibilitat de la documentació publicada. Cal enviar el CV personalitzat on consti una breu descripció de les tasques realitzades en els llocs ocupats, a l'adreça difusio.interior@gencat.cat. En l'apartat assumpte, cal fer constar el codi de referència ISP440-25 juntament amb el nom i cognoms.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 19/09/2025 - Fi: 29/09/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017