Inici > Ofertes de feina
ISP1216-25 Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de la Regió Policial de Girona
Localitat
Figueres
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos auxiliar d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: En segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: Estar en possessió del títol de graduat escolar, educació secundària obligatòria o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió dels aplicatius de gestió horària propis del cos de mossos d’esquadra
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Introducció de requeriments, ordres, citacions i notificacions judicials als funcionaris del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Coneixements del programa informàtic de citacions judicials i de gestió horària del Cos de Mossos d’Esquadra. Coneixements en procediment administratiu comú. Coneixements i experiència en llocs similars Capacitat de treball en equip. Iniciativa i adaptabilitat. Capacitat d’adaptació als imprevistos. Capacitat de gestió amb sobrecàrrega de feina
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Col·laborar en la gestió de les citacions i notificacions judicials dels funcionaris del Cos de Mossos d’Esquadra Gestionar les videoconferències per assistència a judici dels funcionaris del Cos de Mossos d’Esquadra. Qualsevol altre encàrrec que li pugui ser efectuat dins l’exercici de les seves funcions.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 14/03/2025 - Fi: 24/03/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017