Inici > Ofertes de feina
ISP480-24 Titulat/ada superior arxivística A1 - 21
El Gabinet Tècnic de la Secretaria General del Departament d'Interior i Seguretat Pública ha de cobrir els llocs de treball següents:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Titulat/ada superior arxivística A1 - 21
Cos
Cos de titulació superior
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Gabinet Tècnic
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
4
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de titulació superior de la Generalitat de Catalunya, arxivística. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió d’una llicenciatura, grau, enginyeria o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Alt
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica; Gestió de projectes; Plans d’igualtat a les adm. públiques; Plans de Govern-Plans interdepartamentals
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents; Sobre sistemes de conservació i preservació de documents; Sobre anàlisis de circuits administratius
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En tramitació electrònica d’expedients administratius; En la implantació i seguiment de sistemes de gestió de la documentació; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Plataformes corporatives de tramitació (EACAT, Tràmits Gencat, Tramitador Genèric, etc.)
Habilitats i aptituds:
Capacitat de planificació i organització, treball en equip, creativitat i innovació, gestió de la informació i iniciativa, autonomia i proactivitat. Aptituds de raonament verbal, espacial, analític i numèric.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Implantar el sistema de gestió documental corporatiu de la Generalitat de Catalunya. - Participar en projectes d’implantació de l’administració electrònica al Departament . - Realitzar l’anàlisi documental i de les metadades dels tràmits que s’implantin electrònicament. - Col·laborar en el manteniment dels instruments tècnics d’ARESTA - Col·laborar en projectes de desenvolupament i manteniment d’aplicacions de gestió documental pròpies i la seva integració amb el gestor documental corporatiu de la Generalitat -Utilitzar i mantenir l’aplicació de gestió de l’arxiu. - Gestionar i custodiar la documentació transferida per les unitats administratives del Departament. - Gestionar les transferències de documentació històrica. - Gestionar la destrucció de la documentació administrativa segons la normativa. - Garantir l’accés a la informació i als documents (préstec i consulta) a les unitats administratives autoritzades. - Realitzar tractaments documentals i supervisar els que es facin a través d’empreses externes. - Elaborar propostes d’avaluació de les sèries documentals per establir terminis de disposició i accés de la documentació. -Assessorar, en matèria de gestió documental, a les unitats productores del Departament. - Impartir sessions de formació interna de gestió documental als treballadors del Departament. - Treballar de forma coordinada amb els diferents arxius del Departament
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 12/12/2024 - Fi: 23/12/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017