Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Personal de la Subdirecció General de Recursos Humans i Relacions Laborals
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision relacionat amb la base de dades del GIP; Normativa sobre la Funció Pública
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Àrea
Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra; Règim estatutari del cos de Bombers; Règim estatutari del cos d’Agents Rurals
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Aplicatiu DLT; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
Habilitats en àmbits com la planificació i organització, el rigor i el mètode, la gestió de la informació, la resolució de problemes i presa de decisions, el treball en equip i la iniciativa, autonomia i proactivitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Donar suport tècnic en les convocatòries d’accés i de concurs de canvi de destinació
de personal laboral del Departament; - Donar suport tècnic en la tramitació de nomenaments de personal interí i contractació de personal laboral; - Donar suport tècnic en la preparació d’ofertes de personal d’administració i serveis que han de ser publicades al portal ATRI i al web del Departament. - Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga
Termini de presentació del CV
Inici: 30/05/2025 - Fi: 09/06/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista