Inici > Ofertes de feina
ISP064-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent, en el marc del Programa per completar el projecte de codificació comuna de les edificacions aïllades del Sistema d’Informació Geogràfica d’Emergència i Seguretat de Catalunya:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Gabinet Tècnic
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Mentre duri la vigència del programa (fins al 30 de juny de 2025)
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits d'ocupació: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de coneixements d'aranès
Certificat B o equivalent
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre procediment de revisió d'actes administratius
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Anàlisi i millora de Processos; Coneixements generals en matèria de protecció de dades
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Sistemes d'informació geogràfica
Formació
Ofimàtica
Àrea
ArcGIS (Desktop, Online, Collector, PRO, etc.)
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Sistemes d'informació geogràfica; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat
Habilitats i aptituds:
- Compromís amb l’organització i el servei públic - Organització i planificació del treball - Orientació als resultats i a la millora - Presa de decisions tècniques - Treball en equip - Comunicació oral i escrita - Disponibilitat de desplaçar-se pel territori de Catalunya - Coneixements de l'organització dels ens locals de Catalunya.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Planificar i gestionar el projecte i fer la interlocució amb els diferents actors implicats -Tramitar, coordinar i fer el seguiment del convenis de codificació de les edificacions aïllades amb cada un dels consells comarcals -Gestionar les dades i les codificacions que facilitin els diferents actors i realitzar el tractament amb bases de dades relacionals i sistema d'informació geogràfica.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 29/01/2025 - Fi: 10/02/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017