Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Contractació i Patrimoni de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1: prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent: Fase 2: en segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofert. Fase 3: Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Redacció d'acords i convenis; Normativa sobre responsabilitat patrimonial de l'Adm. pública
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes i avaluació d'indicadors de seguiment
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Coneixements de l'estructura i l'organització de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments. Habilitats: Planificació i Organització; Treball en equip; Rigor i mètode; Comunicació; Flexibilitat i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Elaborar la documentació administrativa, donar suport a l’òrgan tècnic i assistir a les meses de contractació. - Fer el seguiment i el control dels expedients de contractació durant la seva execució, elaborar la documentació tècnica per a la pròrroga, la modificació, la imposició de penalitats i la devolució de garanties. - Participar en la tramitació dels expedients d’adquisició, cessió o arrendament de béns mobles i immobles. - Participar, elaborar i assistir tècnicament i jurídica en la tramitació dels convenis en matèries pròpies de la DGPEIS. - Controlar l’execució de la contractació: controlar i planificar els estocs, la logística de magatzems i fer propostes de noves contractacions.
Termini de presentació del CV
Inici: 22/10/2025 - Fi: 03/11/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista