Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Servei Territorial de Protecció Civil a Barcelona
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya, inclòs el personal en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d'administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés de selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d'inici d'aquest vincle el mes de setembre de 2025. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades sempre que estiguin en possessió d'un títol que els permeti accedir al cos superior general
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; ARC/INFO; ARC/VIEW; Sistemes d'informació geogràfica
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Sistemes d'informació geogràfica; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; Elaboració o col·laboració en programes de formació de protecció civil; Organització i/o coordinació de simulacres
Habilitats i aptituds:
Tenir experiència o formació en l’àmbit de les emergències i en el seu defecte en temes de seguretat en general • Demostrar autonomia en el treball diari i alhora ser capaç d’identificar quines qüestions poden ser complexes o crítiques i requereixen consulta al superior. • Mostrar interès en el treball d’oficina rutinari d’anàlisi documental • Conèixer la realitat del territori concret o entendre què és important tenir-ho en compte i aprendre sobre el terreny combinant-ho amb el treball d’oficina (predisposició a desplaçar-se quan calgui)• Demostrar flexibilitat per adaptar-se a situacions sobrevingudes incloent situacions de risc o d’emergència on calgui donar suport, fins i tot fora de l’horari, i acceptar formar part d’un sistema de guàrdies.
Tasques assignades al lloc ofertat
• Supervisar i avaluar els plans de protecció civil municipals (DUPROCIM) en el tràmit d’homologació • Donar suport als municipis en la implantació dels plans de protecció civil municipal • Avaluar el contingut dels plans d’autoprotecció per la seva homologació • Controlar la implantació dels plans d'autoprotecció. • Donar suport en les actuacions de previsió del risc i de planificació de protecció civil en el territori • Desenvolupar activitats de formació a la població i als òrgans que formen part dels plans de protecció civil • Participar en exercicis i simulacres dels plans de protecció civil de la Generalitat • Donar suport als municipis i a les operacions en matèria de protecció civil durant les situacions de risc i emergències. • Participar en l’elaboració de l'informe sobre emergències significatives.
Termini de presentació del CV
Inici: 20/10/2025 - Fi: 30/10/2025
Acreditacions
Entrevista i/o prova