Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud
Localitat
Sant Feliu de Llobregat
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre sistemes de conservació i preservació de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització.Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar i distribuir les tasques relacionades amb el manteniment d’edificis i els serveis de neteja de la regió policial, controlar i gestionar els consums corrents, la venda automàtica, la valisa i la telefonia, gestionar el manteniment i consum de fotocopiadores, fax i destructores de paper, fer d’interlocutor entre el personal adscrit a la regió policial i els òrgans de la DGP en relació amb les necessitats informàtiques i de telecomunicacions, gestionar l'arxiu i el registre auxiliar del departament d’Interior, i qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.
Termini de presentació del CV
Inici: 20/05/2025 - Fi: 30/05/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova