Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de les Unitats Centrals
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser personal funcionari de carrera del cos auxiliar d'administració de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, així com les persones en expectativa d'esdevenir funcionari del cos corresponent en el marc del concurs oposició d'estabilització. Les persones que es trobin en expectativa de nomenament i presa de possessió han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari del cos en què seran nomenats, indicant com a data d'inici d'aquest vincle el mes de gener de 2024. En cas que no es presenti cap persona candidata que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent. Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àmbit d'experiències
Manteniment
Experiència professional
Seguiment d’actuacions de manteniment preventiu realitzades per empreses externes
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar les tasques relacionades amb les infraestructures i el manteniment. Demanar pressupostos, fer acompanyament a altres empreses externes i seguiment de les seves feines. Participar i fer el seguiment de les reunions de coordinació empresarial i del Pla d’Autoprotecció del Complex Central. Realitzar el seguiment de l’execució de les mesures correctores en matèria de prevenció de riscos laborals a l’edifici del Complex Central. Gestionar la base de dades en la qual s’informen les mesures correctores i les actuacions realitzades. Coordinar-se amb els usuaris i els equips de manteniment (extern i intern) de l’edifici del Complex Central per realitzar actuacions de manteniment. Elaborar informes relatius a les actuacions correctores en matèria de prevenció de riscos laborals. Elaborar propostes de memòries justificatives de contractes menors relatius a l’execució de mesures correctores de prevenció de riscos laborals i actuacions de manteniment. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que els sigui encomanada
Termini de presentació del CV
Inici: 14/03/2024 - Fi: 25/03/2024
Acreditacions
Entrevista i / o prova