Inici > Ofertes de feina
ISP302-25 Administratiu/iva C1 - 13
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 13
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Servei Territorial de Joc i Espectacles dels Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre.
Localitat
Tortosa
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1rgrau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica; Atenció al públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En tramitació electrònica d’expedients administratius; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
Tenir capacitat per al treball en equip. Tenir capacitat d'organització. Coneixements d'ofimàtica i experiència en l'ús d'eines informàtiques. Coneixements en gestió i arxiu de documents. Es valorarà experiència prèvia en tasques similars a les descrites a l'apartat funcions del lloc.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Notificar i informar a la ciutadania en relació als expedients de jocs i espectacles i activitats recreatives. - Informar a les administracions, empreses operadores i particulars sobre les matèries de jocs i espectacles i activitats recreatives. - Realitzar la preparació i control de la documentació de la unitat. - Fer tasques de telefonia, arxiu de documentació dels expedients que es gestionin, i repartiment de l'entrada de documentació a nivell d'unitat. - Donar suport administratiu al personal tècnic de la unitat. - Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 30/05/2025 - Fi: 09/06/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017