Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 12
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General dels Agents Rurals
Subdirecció/Servei
Àrea Regional a Tarragona
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos auxiliar d'administració de la Generalitat de Catalunya. Excepcionalment i en el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits:
-Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària obligatòria o equivalent.
-Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (nivell C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent
Així mateix aquests candidats hauran de complir els requisits que, amb caràcter general, estableix l’art. 56 i següents del text refós de l’Estatut Basic de l’Empleat Públic.*
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 1 - certificat bàsic; Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Organització dels documents administratius
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Atenció telefònica; Organització de l'Administració de la Generalitat
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre tramitació de permisos, llicències
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica; Funcionament d'aparells de centraleta
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En tramitació electrònica d’expedients administratius; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
Capacitat de comunicació
Coneixement de les eines ofimàtiques
Tenir experiència en redacció de documents administratius
Tenir capacitat de treball en equip, personalitat proactiva i flexibilitat/adaptabilitat
Disposar d’experiència en les funcions pròpies del lloc o similars
Tenir coneixements sobre l’organització de la Direcció General dels Agents Rurals
Coneixement de l’àmbit territorial de l’Àrea Regional
Tasques assignades al lloc ofertat
Atenció telefònica de l’Àrea Regional
Gestió i control de l’agenda de la persona responsable de l’Àrea Regional
Gestió de la correspondència: bústia personal i bústia general de l’Àrea Regional
Manteniment de les bases de dades dels contactes de l’Àrea Regional
Enviament i control de recepció de les notificacions electròniques
Donar suport administratiu a les tramitacions de permisos i documentació diversa dels agents
Gestionar les despeses d’habilitació de l’àrea regional
Gestionar les incidències de manteniment de les àrees bàsiques
Qualsevol altra tasca que li encomani el seu superior jeràrquic
Termini de presentació del CV
Inici: 09/09/2024 - Fi: 19/09/2024
Acreditacions
Realització d'una entrevista