Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Protecció Civil
Subdirecció/Servei
Àmbit Plans d'Autoprotecció
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau, doctor/a o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit: Llicenciat/ada universitari/ària de 1r cicle, grau universitari, enginyer/a superior, o equivalent.
Nivell de coneixements del català: Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Biologia; Enginyeria industrial; Geografia; Física; Química; Ciències ambientals; Seguretat
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Normativa sobre procediment administratiu sancionador; Normativa sobre dret administratiu
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; Sistemes d'informació geogràfica; Seguretat
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Sistemes d'informació geogràfica; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Capacitat analítica – Organització, planificació i autonomia - Proactivitat - Adaptació a entorns canviants, d’alta demanda i urgència. Es valorarà l’experiència en la gestió de bases de dades i la tramitació d’expedients. Així com la capacitat de redactar instruccions tècniques i donar resposta a consultes complexes. Es valorarà estar en possessió del curs de formació bàsica i/o superior per elaborar PAUs de les activitats i centres d'interès per a la protecció civil local i/o de Catalunya. Es valoraran les titulacions anteriorment especificades així com la de Grau de Prevenció i Seguretat Integral.
Tasques assignades al lloc ofertat
a) Identificar els expedients de PAU caducats, enviar requeriments de revisió d’aquests i fer-ne el seguiment.
b) Proposar en cas que sigui necessari l’inici d’expedients sancionadors motivats per l’incompliment de les obligacions establertes al decret per part dels titulars de les activitats afectades, en relació a la presentació i al tràmit d’homologació del PAU.
c) Instruir aquells expedients sancionadors que li siguin assignats en relació a la presentació i al tràmit d’homologació del PAU.
d) Elaborar els informes d'avaluació tècnica que li siguin assignats en relació als plans d'autoprotecció (PAU) de determinades tipologies d’activitats afectades pel Decret 30/2015, de 3 març.
e) Donar suport al Responsable de Plans d'Autoprotecció en la definició dels criteris tècnics a aplicar en els informes d'avaluació tècnica dels PAU de les activitats incloses en el catàleg d'activitats de risc per a la protecció civil de Catalunya.
f) Donar resposta a les consultes que li siguin assignades sobre els dubtes que tingui el personal dels Serveis Territorials en relació amb els informes d'avaluació tècnica dels PAU i sobre els terminis aplicables al procediment d'homologació d'aquests.
g) Assessorar els ens locals en matèria de plans d'autoprotecció, els titulars de les activitats afectades pel decret de plans d'autoprotecció i el personal tècnic acreditat per a elaborar PAU, sobre el contingut del decret.
h) Executar determinades actuacions relacionades amb el Registre electrònic de plans d’autoprotecció (HERMES): seguiment de la resolució de les incidències, gestionar a sol·licituds d’incorporació de documentació o rectificació d’informació; executar canvis de titularitat; canvis de raó social, baixes d’ofici, unificacions d’activitats...
i) Elaborar les resolucions d'ampliació o suspensió de termini d'homologació dels PAU de les activitats d'interès per a la protecció civil de Catalunya, d’acord amb els models establerts.
j) Participar en les jornades sobre plans d'autoprotecció.
k) A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Termini de presentació del CV
Inici: 23/01/2025 - Fi: 03/02/2025
Acreditacions
Entrevista i/o prova