Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari/ària de carrera del cos que s'especifica en la descripció del lloc.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió de la llicenciatura, grau o equivalent.
- Estar en possessió del nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DLT; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Organització del treball, projectes i estudis de millora de qualitat i normalització de processos; Programa de personal de la DGPEIS; Gestió dels expedients de modificació de la relació de llocs de treball (RLT); Preparació de les bases de les convocatòries per a la provisió de llocs; Seguiment de les convocatòries de concursos generals i específics; Sobre elaboració de manuals de descripció de llocs de treball (DLT)
Habilitats i aptituds:
-Planificació i Organització; -Capacitat de comunicació; -Treball en equip; -Resolució de problemes i iniciativa; -Coneixement sobre l'estructura i funcionament del cos de Bombers.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Realitzar les modificacions de Relació de Llocs de Treball (RLT) dels diferents llocs del Cos de Bombers, personal laboral i personal PAS de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments. -Revisar les Descripcions de Llocs de Treball (DLT) objecte de modificació d’RLT. -Gestionar l’estat de la RLT i la plantilla del personal de la Direcció General. -Donar suport en la gestió i tramitació de les diferents convocatòries de provisió definitiva de llocs de la Direcció General. -Desenvolupar propostes de millores dels processos de gestió i de l’organització. -Qualsevol altra funció contemplada dins de les competències de la seva unitat i emmarcades dins de la seva categoria laboral.
Termini de presentació del CV
Inici: 17/04/2025 - Fi: 28/04/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista