Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Protecció Civil
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió del Risc i Planificació
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1:Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat. Fase 2:En el cas que no es presenti cap persona funcionària, es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. En cas que tingueu la condició legal de persona amb discapacitat amb un grau igual o superior al 33 % i la capacitat per desenvolupar les funcions del lloc de treball ofertat, recordeu marcar la casella corresponent a l’apartat “Discapacitat” del vostre currículum i indicar el percentatge de discapacitat, per tal que la vostra candidatura pugui ser atesa amb caràcter prioritaritari. Fase 3:Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; Cartografia; Sistemes d'informació geogràfica; Gestió i administració del temps
Àrea
ArcGIS (Desktop, Online, Collector, PRO, etc.)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Interpretació i lectura de coordenades cartogràfiques; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat
Àmbit d'experiències
Gestió Ambiental
Experiència professional
Elaboració d'informes referents a programes de desenvolupament ambiental i social
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
En matèria de protecció civil; Elaboració o col·laboració en programes de formació de protecció civil
Àmbit d'experiències
Àmbit d’analista/programador informàtic
Experiència professional
Programació Phyton
Habilitats i aptituds:
Capacitat analítica - Treball en equip - Coordinació de grups de treball tècnics - Organització, planificació i autonomia - Proactivitat - Rigor i qualitat – Eficàcia i eficiència - També es valorarà experiència en: Elaboració d’informes tècnics en general i en relació amb els riscos de protecció civil en l’àmbit de l'ordenació territorial, el planejament urbanístic i l’avaluació ambiental en concret.- Tramitació de planejament urbanístic, avaluació ambiental, comissions d’urbanisme - Tractament, explotació i anàlisi de dades de risc. - Elaboració de cartografia de riscos – Coneixements i experiència amb simuladors d’accidents greus (EFFECTS, ALOHA). – Coneixement de Microsoft Office 365 – Experiència en Model Builder – Coneixements de QGIS, llenguatges de programació, geoserveis, bases de dades cartogràfiques –coneixements de Bases de dades Access i ORACLE, Coneixements de química, transport de mercaderies perilloses, establiments industrials, meteorologia, inundacions i riscos geològics.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Elaborar informes tècnics en relació als riscos de protecció civil en l’àmbit de l'ordenació territorial, el planejament urbanístic i l’avaluació ambiental. - Elaborar informes de tràmit de tot tipus de projectes i estudis tècnics en matèria de riscos, plans, programes i projectes. - Desenvolupar projectes i cartografia per a l’anàlisi del risc i la prevenció dels riscos. – Participar en l’elaboració de criteris de prevenció del risc. –Elaborar estudis d’anàlisi del risc. – Elaborar models. - Qualsevol altra funció anàloga relacionada amb les anteriors.
Termini de presentació del CV
Inici: 14/04/2025 - Fi: 24/04/2025
Acreditacions
Entrevista i/o prova