Inici > Ofertes de feina
ISP448-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de reforç següent, per excés o acumulació de tasques:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Subdirecció General d'Anàlisi, Planificació i Gestió Econòmica
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
2 mesos i 29 dies
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. Les persones en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Econòmiques i empresarials
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació numèrica
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Aplicatiu GECAT
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre comptabilitat economicofinancera; Sobre el GECAT; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Sobre tramitació de documents pressupostaris de despesa; Sobre anàlisi econòmica
Habilitats i aptituds:
- Llicenciatura o grau en Econòmiques i Empresarials - Coneixements en anàlisi de dades i avaluació econòmica. - Coneixement i experiència en els sistemes d’informació GECAT, BiW, STEP HANA i GEEC. - Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball. - Coneixements en Excel avançat. - Capacitat de treball en equip. - Experiència mínima de 2 anys en tasques d’anàlisi pressupostària.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Col·laborar en l’elaboració de l’avantprojecte de pressupost de despeses del Departament i de les seves entitats adscrites. - Elaborar i analitzar l'execució pressupostària del Departament i de les entitats adscrites. - Fer el seguiment i analitzar l'execució pressupostària de les actuacions dutes a terme pel Departament. - Analitzar i fer el seguiment de projectes i d’inversions del Departament. - Elaboració d’informes econòmics en matèria de despeses del Departament i de les entitats adscrites. - Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període de 2 mesos i 29 dies.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 17/09/2025 - Fi: 19/09/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'entrevista i prova coneixements (opcional)
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017