Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Subdirecció General d'Anàlisi, Planificació i Gestió Econòmica
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. Les persones en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Econòmiques i empresarials
Àrea
Tractament de la informació numèrica
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre comptabilitat economicofinancera; Sobre el GECAT; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Sobre tramitació de documents pressupostaris de despesa; Sobre anàlisi econòmica
Habilitats i aptituds:
- Llicenciatura o grau en Econòmiques i Empresarials
- Coneixements en anàlisi de dades i avaluació econòmica.
- Coneixement i experiència en els sistemes d’informació GECAT, BiW, STEP HANA i GEEC.
- Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball.
- Coneixements en Excel avançat.
- Capacitat de treball en equip.
- Experiència mínima de 2 anys en tasques d’anàlisi pressupostària.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Col·laborar en l’elaboració de l’avantprojecte de pressupost de despeses del Departament i de les seves entitats adscrites.
- Elaborar i analitzar l'execució pressupostària del Departament i de les entitats adscrites.
- Fer el seguiment i analitzar l'execució pressupostària de les actuacions dutes a terme pel Departament.
- Analitzar i fer el seguiment de projectes i d’inversions del Departament.
- Elaboració d’informes econòmics en matèria de despeses del Departament i de les entitats adscrites.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Termini de presentació del CV
Inici: 17/09/2025 - Fi: 19/09/2025
Acreditacions
Realització d'entrevista i prova coneixements (opcional)