Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Administrativa
Localitat
Mollet del Vallès
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Aplicatiu DAI; Gestió de llocs de treball (GLT); descripció de llocs de treball (DLT); Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques; Normativa sobre la Funció Pública; Tècniques d'avaluació i orientació psicològica; Sobre retribucions i nòmina
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediments en matèria de funció pública; Sobre procediments en matèria de dret laboral; Sobre procediments en matèria de Seguretat Social; Sobre redacció d'informes jurídics
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu DAI; Aplicatiu GLT; Aplicatiu DLT; Gestió de processos selectius (sector públic i privat); Avaluació i orientació psicològica; Gestió dels expedients de modificació de la relació de llocs de treball (RLT)
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de treball en equip i treball en xarxa
- Iniciativa i proactivitat
- Actualització professional i millora contínua.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Tramitar les nòmines i les cotitzacions socials de l’ens.
-Elaborar informes tècnics i propostes de resolució en matèria de personal.
-Actualitzar i millorar la Descripció dels Llocs de Treball i fer l’anàlisi i la valoració de llocs de treball.
-Donar suport tècnic en la selecció i provisió de llocs de treball del personal.
-Donar suport en l’anàlisi de projectes de millora i racionalització en l’àmbit de personal i elaborar propostes per l’optimització dels circuits administratius.
-Col·laborar en la implantació i avaluació de mesures preventives en matèria de riscos laborals.
-Elaborar la resposta a les sol·licituds d’informació en matèria de personal realitzades per altres unitats o organismes (Intervenció delegada, TGSS, Inspecció de treball, ...)
-Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Termini de presentació del CV
Inici: 12/05/2025 - Fi: 22/05/2025
Acreditacions
Prova pràctica ; Realització d'una entrevista