Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General d'Administració de Seguretat
Subdirecció/Servei
Subdirecció general de Seguretat Interior
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos auxiliar d'administració de la Generalitat de Catalunya.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents:
-Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària obligatòria o equivalent.
-Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àrea
Organització dels documents administratius; Aplicatiu S@rcat
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Atenció al públic; Atenció telefònica
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En tramitació electrònica d’expedients administratius; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
Treball en equip, comunicació, organització, planificació del treball i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar la documentació, tant pel que fa als registres d'entrada i sortida, com pel que fa a la documentació rebuda o que genera l'activitat d'expedients administratius i sancionadors en matèria de protecció de la seguretat ciutadana, per mitjans informàtics utilitzant eines com tractament de textos, fulls de càlcul o bases de dades;donar d'alta la tramitació d'expedients administratius i sancionadors en matèria de protecció de la seguretat ciutadana, especialment en matèria de tinença d’armes; fer el manteniment de la base de dades i dels expedients administratius i sancionadors en matèria de protecció de la seguretat ciutadana; donar suport a la tramitació dels requeriments i la documentació administrativa relativa als expedients administratius i sancionadors en matèria de protecció de la seguretat ciutadana a través del corresponent programari informàtic (TDSAN, PGME i Tramitador Genèric); donar suport a la gestió de l'arxiu documental dels expedients administratius i sancionadorsen matèria de protecció de la seguretat ciutadana; donar suport a la gestió administrativa dels processos, els expedients i tràmits propis en matèria de protecció de la seguretat ciutadana; donar suport administratiu en l'elaboració de documents en matèria de protecció de la seguretat ciutadana; atendre consultes, telefòniques,presencials o telemàtiques, i resoldre qüestions que estiguin al seu abast de particulars i empreses en matèria de protecció de la seguretat ciutadana, pels canals de comunicació adients i realitzar les derivacions corresponents; donar suport a les tasques de gestió d'agenda, atenció telefònica i similars amb l'altre personal administratiu de la Subdirecció General i qualsevol altra funció, de l’àmbit de competències de la Subdirecció General, que li sigui encomanada pel seu o per la seva superior jeràrquic/a.
Termini de presentació del CV
Inici: 28/01/2025 - Fi: 07/02/2025
Acreditacions
Realització d’una entrevista personal i/o d’una prova prèvia de coneixements sobre l’àmbit de competències i funcions d’aquest lloc de treball.