Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Motiu
Per acumulació de tasques
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, grau o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Sobre tramitació de permisos, llicències; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Programa de personal de la DGPEIS
Habilitats i aptituds:
Es valoraran els coneixements de l’estructura, organització i funcionament de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, així com de les aplicacions informàtiques pròpies relatives a la gestió del cos de Bombers. -Planificació i organització. -Capacitat de comunicació. -Treball en equip. -Resolució de problemes i iniciativa.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Gestionar i fer el seguiment de les situacions administratives (excedències, reingressos, serveis especials i serveis en altres administracions) del personal del cos de Bombers i de la resta de personal; -Gestionar i fer el seguiment dels permisos sense afectació retributiva del personal del cos de Bombers i la resta de personal de la DGPEIS; -Emetre informes tècnics sobre qüestions relatives amb permisos, llicències, absències i reduccions de jornades de treball del personal de la DGPEIS; -Assessorar a totes les unitats de la DGPEIS sobre qüestions relatives amb permisos, llicències, absències i reduccions de jornades de treball, així com dels dubtes existents sobre situacions administratives; -Tramitar i fer el seguiment dels permisos de paternitat, maternitat i lactàncies del personal adscrit a la DGPEIS; -Desenvolupar propostes de millores sobre la gestió administrativa de les incidències i modificacions al GIP i el control horari; -Qualsevol altra funció que li encomanin.
Termini de presentació del CV
Inici: 07/05/2025 - Fi: 19/05/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista