Inici > Ofertes de feina
ISP242-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
El Servei Català de Trànsit del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Servei Català de Trànsit
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol•licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds del personal que presti o hagi prestat serveis a l’Administració de la Generalitat i, en defecte d’aquestes, les d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/ tècnic/a, grau o equivalent - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre funció pública
Formació
Recursos humans
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision relacionat amb la base de dades del GIP; Gestió de llocs de treball (GLT); descripció de llocs de treball (DLT); Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques; Normativa sobre la Funció Pública
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Signatura electrònica; Administració electrònica
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre l’Administració electrònica
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Aplicatiu DLT; Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Preparació de les bases de les convocatòries per a la provisió de llocs; Seguiment de les convocatòries de concursos generals i específics; En disseny d’activitats formatives
Habilitats i aptituds:
-Tenir iniciativa, capacitat relacional i d'organització. -Tenir capacitat de treball i de gestió en equip.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Col·laborar en la tramitació dels processos de provisió de convocatòries publicades en el DOGC. -Fer el seguiment fins a la resolució definitiva de les convocatòries per a la provisió de llocs del Servei Català de Trànsit. -Participar en els criteris de valoració dels processos de provisió de llocs de treball i, si s'escau, formular-hi propostes de millora. -Participar en l'elaboració del pla de formació del personal i fer-ne el seguiment posterior valorant el seu grau de compliment. -Realitzar estudis de detecció de necessitats formatives del personal directiu, tècnic i administratiu i, si s'escau, elevar la proposta formativa corresponent. -Qualsevol altra funció anàloga a les anteriors.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 22/04/2025 - Fi: 02/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Valoració de currículum i entrevista i/o prova de coneixements
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017